söndag 18 december 2016

Födelsedag och shopping..

Igår så var det min 43'e födelsedag..

Den startades med frukost tillsammans med min man, det är inte så ofta det händer så det var mysigt.

Vid 11-tiden så dök Hanna och Kate (den yngre) upp med blommor och sång så då blev det kaffe och tårta.

Av Julia och Josef så fick jag ett par jättefina örhängen ifrån Lilly and Rose.



Älskar dem 😍

Tidigare på morgonen så hade Josef beställ en Hotellnatt och middag åt oss i Borlänge men innan vi åkte iväg så kom Kate (den äldre) på lite fika.

Hotellet var riktigt fint och de hade en jättemysig foajé i lite äldre stil.


Middagen åt vi på en Thailändsk restaurang och jag valde deras buffé för det passar mig perfekt att få plocka till mig det kött och de grönsaker som jag vill ha innan de tillagar det, kräsen som jag är!



Nötkött, kyckling, broccoli, färska champinjoner, blomkål, minimal, paprika och vattenkastanjer.. 
Jag provade lite jordnötssås också men det var inget för mig.

Efter maten så tog vi en liten promenad i centrum, mysig ort.

Först hade vi tänkt att se en film på biografen men bestämde oss för att gå tillbaks till hotellet och se en film där istället.



Min typ av film 👍


I morse så vaknade jag tidigt och var jättehungrig, först redan vid 3-tiden faktiskt. 

Det är väl hjärnan som vet att det vankas hotellfrukost 😂.

Efter utcheckning så åkte vi till tråååååkiga Biltema, men sen fick jag springa runt på Kupolen så länge jag ville, yeeeh!

Det kanske blev Ikea, Rusta och Ica Maxi också.. Happy me!

Borta bra men hemma bäst, det är allt sant det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar