söndag 31 juli 2016

Vem vet om det vänder...

Fredagen var verkligen inte min dag till en början.

Först så så drogs mattan undan av samma gamla orosmoment som alltid, något som aldrig verkar ta slut!

Konstigt nog så vänjer jag mig aldrig, det tar ner mig något så totalt varenda gång!



Jag försökte bortse ifrån det som jag inte rår på... men, då kom nästa smäll! 



De här famtidsplanerena som jag haft fick idag ett adrupt slut.. 

Eller rättarerättare sagt, tvärnit blev det ifrån försäkringskassan.. 
Trots allt så blev kvällen riktigt bra, med god mat och glada människor.


Jag tog kvällen ganska tidigt, klockan 23.45 så låg jag nerbäddad i bäddsoffan.


Innan jag somnade så var jag lite arg på den svenska byråkratin.... 

Vad ska jag göra med mitt liv? Kanske är det lika bra att gräva ner sig..

Lördag... 
Efter frukost så åkte vi hemöver, det blev några stopp påvägen hem i Karlstad.

När vi kom hem så kom solen fram och vi bestämde oss för att ta motorcykeln upp till Fattigskogens Vildmarksby..

Hanna, David och Kate hade hyrt en stuga där denna helgen.. så vi passade på att säga hej till dem.. mysigt där!

Åter på hemmaplan så fick jag för mig att städa och tvätta.. å så blev det.

Det finns inte så mycket som slår att vara nyduschad och att få bädda ner sig i en renbäddad säng 😍.

Idag söndag så startade jag upp morgonen med en promenad.. 
Jag var tvungen att ladda upp lite inför trappstädningen som jag lovat att göra.

Efter det så var jag till affären så jag kunde fylla på skåpen hemma litegrann, är det bara jag som tycker det tar slut onödigt fort på mat och godsaker?!




6 liter körsbär har plockats idag.. gott!

Önskar alla en fortsattbra söndag, själv ska jag ägna mig åt att göra matlådor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar