fredag 17 mars 2017

Stillastående

Under veckan som gått så har jag inte haft så mycket att skriva om, eller rättare sagt.. ingenting.

Jag har varit lite låg ett tag nu och haft en del ångest som sköljt över mig.

Igår var jag på vårdcentralen för uppföljningskontroll av min medicin och det är tydligen vanligt förekommande med högt blodtryck som biverkning..

Mitt var 95/70 så jag tror jag överlever ett tag till.



Nu är det iallafall äntligen helg och min man som bara sprutar ur sig olika affärsidéer är ledig, yeeeh! 

Under kvällen nu så har vi kollat på lite olika bostadsalternativ för vår räkning skull i Rumänien men insåg ganska snart att det är bättre att vi tar med oss några av våra rumänska vänner och tittar irl när vi kommer dit om tre veckor.

Nu är det natta för min del, ni andra får ha en fortsatt trevlig kväll. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar