söndag 5 mars 2017

Dags att summera helgen..

I Fredags så kom Josef hem lite tidigare än vad han brukar, skönt med lite mer tid tillsammans.

Kvällen var lite småjobbigt och ångesten kom krypande över mig, avskyr den där känslan av tomhet, förtvivlan, ensamhet och utanförskap.

Så jag satte mig i bilen och åkte upp till Gärdet och städade trappor med tårarna rinnande. 

Väl hemma igen så kändes det mycket bättre även om vakumkänslan och likgiltigheten fanns kvar.

Lördag morgon så kom lilla Albin hit medans pappa Johan jobbade.. 
Efter fem chokladbollar (små) så var han så energisk så jag trodde taket skulle lyfta ett tag där. Puh!

På eftermiddagen så tog vi med oss svärmor till Karlstad för att se på bio, Logan the Wolverine.



En riktigt bra film enligt mig iallafall..

När vi kom hem så drog Josef iväg ut på krogen, vilken i sin tur inte var så lyckat då ingen annan i hela Hagfors haft samma idé, så det var bara för honom att knata hem igen 😉.

I morse kom lilla Albin igen och idag blev det inget socker.. 

Å herregud vilken skillnad, lugnet själv!

Idag har vi haft en hemmadag, lugnt och tid för att göra en god söndagslunch.




Ugnsstekt oxfilé med ugnsrostade grönsaker, kokt potatis, en kall och en varm beasås och Noggerglass till efterrätt.. mumma för oss det!

Nu ligger jag i soffan och längtar lite efter kvällens avsnitt av Innan vi dör.

Ha nu en fortsatt trevlig avslutning på denna vecka, nu är sportlovet slut och imorgon är det återigen vardag för våra barn och ungdomar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar