fredag 3 februari 2017

Tv- reklam..

Fredag och jag är på jättebra humör, trots det så tänker jag idag skriva om dålig Tv-reklam som retar gallfeber på mig.

Crock- Pot Slow Cooker.. "äntligen kan vi äta hemlagat igen". Och då måste vi ju bara köpa en sån för 800-900 kr eller??

Tvättmedel.. "nu ännu vitare". Det har de sagt i minst 30 år nu, hur vit kan tvätten bli???

Eltandborste.. "välj en som är inspirerad av tandläkare". What?!! 

Apoteksreklamen.. Informativ ja, men hur jobbig är hon inte att lyssna på?!

Yes diskmedel.. "klart grabben ska diska". Troligt!! Sen har de dubbat med en skåning.

Antirynkkrämer.. Jag säger det bara en gång, det finns ingen kräm som gör huden ung igen.  För då skulle det inte finnas Hollywoodkändisar eller rika människor med ålderstecken! 

Toffifee.. Denna superpräktiga familj!

Cillit Bang.. Nej, du måste fortfarande skrubba badkaret och duschen.

Viktminskningsreklam.. Nej, det finns inga genvägar eller snabba Quick Fix!

Mascarareklam- Nej, du får inte fler eller en cm längre ögonfransar!

Den här listan kan ju göras oändligt lång och det här var bara det jag kom på just nu.

Fyll gärna på med sådant som ni kommer på 😊..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar