torsdag 2 februari 2017

Fixarglädje

Minns ni den där trappan som jag kämpade på med timtals varje dag i november?

Då brände jag ut mig totalt och ville bara spy på allt som hade med den att göra och tänkte ge upp totalt.

Men nu är jag pågång igen!



Och nu tycker jag att det är riktigt roligt att hålls på igen..

Hela jag är lite mer på gång just nu, jag vet inte inte riktigt vad det beror på men det är iallafall en härlig känsla. 

Igår så avfärgade jag mitt röda hår och alla ni som gjort det vet ju vilken vacker morotsorange hårfärg med inslag av pippigult man får först, herregud!

Men efter att ha lagt i en färg med askblond så blev resultatet ungefär som min naturliga hårfärg igen..


Är ljusare än så i verkligheten.

Ska bli kul att se hur länge jag står ut med denna färgen innan det åker i en ny nyans, själv tippar jag på ca två veckor.

Eftersom jag tänker fortsätta med trappan i eftermiddag så kommer det få bli en väldigt enkel middag hos oss idag, nämligen fläskpannkaka.

En annan sak förresten.. yogan håller i sig än... rekord tror jag, en vecka nu utan avbrott.. Yeeeh heja mig!

Nu ska jag åka iväg till Malin på kaffe, ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar