onsdag 22 februari 2017

Morgontankar..

Just nu så sitter jag vid köksbordet med en kopp kaffe och tittar ut på snön, jag vill inte skotta mer snö, jag vill ha vår och gröna gräsmattor.

En sak som är retsamt med denna snö är att när man väl skottat klart, då kommer plogbilen och plöjer upp en stor tung kant vid infarterna som är svintunga..

Tar man inte bort dessa ganska direkt så blir de till iskocklor som är helt omöjliga att få bort..

Tänkte nu att jag skulle tipsa om en serie på SVT om ni inte redan har upptäckt den.

Bonusfamiljen, en svensk dramaserie skapad av Felicia Herngren, Moa Herngren och Clark Herngren..

Även om det är ett drama så bjuds det på mycket skratt och jag tror att de flesta av oss kan relatera till de problem som uppstår i de olika familjerelationerna. 



Bonusfamiljen finns att streama på SVT Play.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar