tisdag 31 januari 2017

Go'natt..

Jag vaknade klockan 12 idag och trodde nästan inte det var sant, men gud så skönt utvilad jag var för en gångs skull.

I och med det så trodde jag att energin skulle flöda mer än vad de brukar vid mina ordenary ups, men det blev helt tvärtom.

Jag har gått på halvfart, varit yr, låg och lite illamående hela dagen.

Under dagen så har jag ägnat en del tid på att fundera på framtiden, tyvärr så kom jag inte fram till något avgörande överhuvudtaget.

Den som säger att det är lätt att leva har inte levt.. Så sägs det, och det är nog lika sant som det har sagts.

Ikväll så startade en ny miniserie i TV 4, Thirteen, ett brittisk drama som jag fastnade för direkt, eller var det kanske den där popcornskålen som gjorde kvällen?!

Skämt åsido, just nu finns det två serier som jag tycker är värda att följa, den ena är den ovannämnda och den andra är "Innan vi dör" som sänds i Svt 1 på söndagar. 

Jag har en viss förkärlek till Brittiska kriminalserier med en hel del inslag av drama.. och lika mycket jag älskar de så avskyr jag den klassiska brittiska humorn som tex Pang i bygget, Helt hysteriskt, Mr Been och Monty Python.

 Nu har måndagen övergått till Tisdag, vilket innebär att det är dax för mig att säga god natt!



Ett fakta om mig..











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar