onsdag 7 december 2016

Lillördag

Efter att jag lämnat av Julia vid skolan så passade jag på att spola av bilen ifrån all smuts/salt som den var täckt av.. sen åkte jag och köpte en födelsedagspresent till "lilla" Kate som fyller 10 år idag!

Grattis Kate, syns i eftermiddag ! 

Lagomt till jag var hemma så var bilen nästan lika smutsig igen, mötte väl såklart en buss och en lastbil på vägen hem... jag som körde så försiktigt!

Något som jag är innerligt trött på nu är denna förbenade trappan, tror banne mig att den tar livet av mig snart och inte tusan syns det någon skillnad heller.



Allt jag önskar mig är en lackfräs...

Och en vitmålad trappa!


Jag är så frustrerad över den så att jag hellre städar bland mina kläder och det är bland det tråkigaste jag vet, suck!

Idag är det som sagt Lillördag och hemma hos oss så innebär det Halvåtta hos mig, Bonde söker fru och Syrror, till det en massa popcorn såklart.




Nu ska jag ta mig en kaffepaus och efter det en promenad runt Hagälven för att bara andas eller så lägger jag mig och vilar en stund 🤔.

Jag har lite svår att varva ner nu, tankarna på vad jag ska hitta på med i Januari snurrar runt för fullt nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar