tisdag 13 december 2016

Läkarbesök

Under morgonen så har jag varit på ett läkarbesök tillsammans med min terapeut och försäkringskassan och jag kan säga er att idag var första gången jag mött en läkare som läst hela min journal (och där står rätt mkt faktiskt).

Jag kände mig väldigt bra bemött och han såg sådant som någon annan läkare sett förut... men som någon senare sedan sett förbi.. 

Slutsatsen har då blivit att en del kanske viktiga delar har fallit bort på vägen..

Så efter en genomgång av min historik så är vi nu tillbaks till det som Dr Z spekulerade i och diagnostiserade år 2010.. 

Vad ska man säga?!!

Vad händer nu då?

Jag ska lämna prover och göra ett Ekg, om det ser bra ut så blir det en medicinändring igen (3 mån sen sist).

I slutet av Januari så ska det bli ett samverkansmöte tillsammans med FK och AF för att göra upp en hållbar plan.


Idag har jag och svägerskan Hanna haft lyxen att bli bjuden på lunch uppe i Exhärad av vår svärmor.. Tack Kate! ❤


Raggmunk, fläsk, bruna bönor, löksås, potatis och salladsbuffé stod på menyn idag så jag valde fläsk och grönsaker.

Nu är jag helt slutkörd i skallen efter allt socialt umgänge så nu ska jag bädda ner mig i soffan en stund med endast Hem till gården som sällskap.. Gäääääsp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar