torsdag 1 december 2016

1 v av inget..

Det är en vecka sedan jag bloggade sist, lusten och energin har inte funnits där..



Sitter och funderar på vad som varit de senaste sju dagarna och det enda jag kan komma på är att vi under lördagen var på gymnasiets "öppet hus" som var en positiv överraskning , riktigt trevligt.

Förutom att vi tittade in på de ställena som Julia (matte) och Albin (barn/fritid) var på så fick vi även vara med på en tingsrättsförhandling som Ekonomiprogramet spelade upp för oss.

Under söndagen så kom mina föräldrar och min syster med man på adventsfika, något som jag brukar vilja ha varje år till första advent.

I måndags så var jag till min terapeut, ett samtal som innebar en timme av tårar, tårar som fortsatt strömma till stundtals sedan dess..

Det känns som om det är den här ensamhetskänslan och tomheten som bara måste få komma ur mig.




Nu ska jag ta nya tag och förväntar mig att helgen kommer bli superduperbra.. tankens kraft är stor och den ska inte underskattas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar