onsdag 9 november 2016

Valet đŸ˜Ș

Överallt sĂ„ talas det och skrivs det om Trumps vinst i det Amerikanska valet.

SjÀlv sÄ kan jag inte förstÄ att sÄ mÄnga Àr överraskande och chockade.

För mig var det lika vÀntat som att vÄrt svenska SD med högsta sannolikhet kommer bli Sveriges andra, om inte det största partiet vid vÄrt nÀsta val om det inte sker en drastiskt förÀndring snart.

Hela vÀrldens befolkning bara skriker efter en förÀndring och dÄ blir det sÄ hÀr... tyvÀrr!! De vill bli lyssnade pÄ.

Man kan sÀga vad man vill om Mr Trump, men han vet exakt vad han gör.

Precis allt han sÀger och gör har en uppgift att fylla.. hur illa det Àn ser ut eller lÄter.

En sak till om detta valet..

Det har orsakat att Hem till gÄrden stÀlldes in bÄde igÄr och idag.

INTE OKEJ ALLTSÅ !!

Idag sÄ vÀrker handleden Ànnu lite mer, inte kul! Jag har försökt vila sÄ mycket som möjligt och det har vÀl gÄtt sÄdÀr..

Jag har satt upp en toapappershÄllare, en rullgardin och skrapat lite pÄ fyra trappsteg till.. suck vilket jobb!

Innan jag tar natten för idag sĂ„ ska jag kolla pĂ„ Halv Ă„tta hos mig, Bonde söker fru och Syrror😊.



En hel del Glögg dricks det hÀr av mig pÄ kvÀllarna nu kan jag avslöja (saftglögg).

Trevlig kvĂ€ll gott folk! 😀


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar