tisdag 8 november 2016

Dagarna går...

Torsdag till Fredag så hade vi Emil hos oss.. hjärtat svämmar över av känslor för denna goa kille.. mammas pôjk ❤.

Under helgen så har jag mest jobbat med Julias rum som tillslut kl 2 natten till söndag äntligen blev klart..

Tidigare under veckan så fyllde min far 75 år så på lördags eftermiddagen blev det tapetseringspaus för ett besök hos mor och far där vi fick god mat och tårta.

Det finns väl inget bättre än att få äta mammas mat och bakverk 😇.

På söndagen så vaknade jag upp med ett psyke som inte riktigt vill vara med..

Och sedan dess så har jag mest känt mig trött, låg, ängslig, otålig och irriterad.

Inte nog med det så har jag värk i höger handled som strålar ut i långfinger och insidan underarmen.... båda mina händer är svullna och rödheta..!??

Ikväll så halvligger jag i en fåtölj framför Tv'n och följer det Amerikanska valet. 

Amerika.. Landet där allt är möjligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar