onsdag 2 november 2016

Att göra ingenting...

Konsten att göra ingenting, det ska jag träna på idag.

Det kommer bli en stor utmaning kan jag lova. Det svåraste är att hitta den där balansen mellan att gå på high speed eller att ligga i sängen och bara stirra i taket hela dagen...

De dagarna som jag ger mig på de här försöken "att göra ingenting " så har jag en tendens till att inte riktigt komma igång alls.. pyjamasen vill inte riktigt komma av alls... 

Det är som att jag omedvetet medvetet tycker lite synd om mig själv och ger upp.. Ungefär som att om jag nu ska ta det lugnt så vill jag minsann inte göra något överhuvudtaget!

Så nu återstår det bara att se när jag kommer i kläderna idag, siktar på snart iallafall 😉.  

Igår så köpte jag pepparkakor på Ica, tunna och spröda skulle de vara iallafall, och det var de verkligen för de var nästintill obefintliga..


Inte riktigt i den konsistens som jag vill ha dem, men de kommer nog ta slut i rasande fart ändå av någon anledning.

Nu till något som jag totalsågade redan innan jag ens sett det.. Wahlgrens Värld.


Som nu faktiskt visade sig vara jättebra!

Jag kan kännu igen mig så otroligt mycket i allt det här med att vara förälder och hur barnen förmodligen ser på hur man sköter den rollen... 

Hur man än gör så gör man iallafall fel om alla får säga sitt. Det är inte så lätt att göra alla glada och nöjda, det är ett som är säkert . 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar