måndag 31 oktober 2016

Vill ingenting nu..

Fredag kväll = Idolmys.

Och i fredags så var vi hos Johan och hans barn som bjöd vår familj på tacos.. 

Höstens första tacokväll efter sommarens all grillning.
Tack Johan, Isa, Vincent, Madde, Julia, Linus och Josef för en jättebra kväll!



Lördagen startade jag upp med att vara barnvakt åt två små troll under tiden deras far hjälpte Josef med de tyngsta möblerna som jag inte orkade lyfta..



Isa och Vincent hade lite kul med min mobil och här är resultatet 😉..

Resten av lördagen gick i flytten tecken och på söndagen så tog vi en paus i från alltihop och tog oss en roadtripp som slutade med ett besök på Ikea. Happy me!

Idag då..

Vaknade jättetidigt men lyckades tillslut somna om.. jag är så trött hela tiden.

Jag känner mig verkligen helt slutkörd och saknar energi totalt nu...

På förmiddagen så var jag iväg på ett välbehövligt besök hos terapeuten.. och under resten av dagen ska jag göra så lite som möjligt har jag bestämt mig för!

Förresten, till alla er som har problem med era fötter och som mig har provat allt möjligt för att få bukt med förhårdnader så har jag ett tips..




Efter 5 minuters användning med denna fotskrapa från Dollar Store  (10 kr) så har jag lika lena hälar som en bebis!

Tänk att jag aldrig tidigare hört talas om detta fantastiskt enkla redskap 🤗. 

Trevlig dag på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar