torsdag 27 oktober 2016

Trött så trött..

Nu har jag inte bloggat på några dagar men jag kan lova er att jag har hållt på så mycket jag orkat och lite till i huset..

Resultatet har blivit att jag nu äntligen är klar, det tunga flyttlasset som jag inte orkat bära själv går iväg på lördag.



Överst ser ni det rum som kommer bli gästrum/kontor och till vänster syns en liten del av köket och till höger lite av det blivande tv-rummet .


Här ser ni bilder från några av våra nyinlagda golv.. Överst, vårt rum och nedan Julias rum.

Idag har jag bara packat upp lite kökslådor och textilier under förmiddagen, sen följde jag med Madde till Karlstad för att skrota hennes gamla bil "röda faran".

Självklart så hann vi med lite shopping och det bästa av allt.. buffén på Arizona Steakhous ute på Bergvik ... Yeeeh !!!!




Under kvällen nu så har jag bara legat i soffan och tjatat på Josef om att jag är sugen på cashewnötter... men efter snart två timmar nu så har det inte dykt upp några än så jag får väl gå och skala mig någon morot eller något...

Mitt mående under veckan har varit lågt och tålamodet har inte funnits alls.. 

Jag är bara så trött och har svårt att koncentrera mig mig på min omgivning . 

Jag ser att munnen rör sig på folk i min närhet men jag hör inte vad de säger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar