torsdag 20 oktober 2016

Slitigt vecka men kul...

Tisdag, onsdag och torsdag.. 

Under de dagarna har jag ägnat mig åt terapiarbete från tidig morgon till sen eftermiddag utan paus.

Jag har nämligen ihärdigt målat om i vårt nyinköpta hus, alldeles ensam och det har varit så skönt för både hjärnan och själen.. 

Kroppen däremot protesterar i allra högsta grad, känner jag.


Vårt sovrum är färdigmålat så nu får de gärna komma och byta golvet 😊..

Panelen i köket är äntligen färdigmålad, gästrummet är klart och det börjar hända grejer i Jullans rum.

Imorgon ska jag ge mig på tv-rummet 😁.


Jag råkade få en jättebra idé och var bara tvungen att dra lite i ena hörnet av mattan i trappen.. 

Ooooops så det kan bli!

Jag känner mig som om någon har kört över mig.. JAG VILL HA MASSAGE! 

Imorgon så ska jag bara greja i huset fram till lunch för efter det så kommer Emil och då ska vi bara må gött resten av dagen. 


Nu väntar jag bara på att få krypa ner i sängen och stänga mina blå för idag.

Saknar min man som är borta med jobbet och kommer hem imorgon em..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar