söndag 23 oktober 2016

Helgsumering..

Fredag kväll hemma hos oss innebär Idolmys och en massa godis och just denna fredag så fick Josef, Julia, Madde och jag sällskap av Emil och Johan.

Det blev en trevlig kväll trots att jag inte hörde en enda hel låt, tack gode gud för att det finns snabbrepris på slutet.



I år är det Renaida Braun som är min stora favorit.

På lördags morgon (kl 10) så åkte vi iväg till Karlstad, jag skulle lämna tillbaks en färg som blivit över efter målningen i huset och passade även på att köpa med mig vävlim och glasfiberväv. 

När det var avklarat så mötte vi upp Simon och hans tjej Linnéa för en snabblunch på Burger King..

Sen hade Emil den stora lyckan att bli runtdragen i typ alla affärer av mig och Julia.. stackarn! 

Under kvällen så var det äntligen premiär för 2016 års Så mkt bättre!

Jisses vad bra hon är Jill Johnsson!!!!



Låten var så himla bra och hon sjöng den med en sån där stark känsla som får nackhåren att resa på sig , riktigt bra!

Idag söndag så har jag varit i huset mest hela dagen och under den andra halvan så fick jag sällskap och hjälp av min käre man.

När vi blev klara för dagen så bjöd han ut mig och Julia på middag. Yeeeh!!

Nu har jag lagt mig i soffan och känner mig helt utslagen och vet ni vad? 

Jag tänker inte göra ett endaste dugg mer idag.. så det så!!!

Under veckan som gott så har mitt psykiska mående varit ganska lågt, så det har varit väldigt skönt att få vara ensam i huset och fixa till det lite.

Och även om det har slitit en hel del på mig så har det ändå gett mig mycket.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar