onsdag 12 oktober 2016

Onsdag, känns som tisdag..

Idag har jag inte gjort ett endaste skit (rent ut sagt)...

Om jag nu tänker efter så har jag sedan jag vaknade i morse..

Ätit frukost vid tv'n,  diskat och ätit choklad..



Frukt och mandel.. som jag inte ens tycker om men köpte för att det var halva priset på den.. 🤔

Runt lunchtid så kom Monia över på Kaffe och chokladmolusker. 
Det är alltid trevligt med en liten prat och fikastund. 

Jag kan ju inte påstå att jag var direkt hungrig efter all choklad men tvingade i mig köttfärssåsen som var kvar i en liten burk sen igår innan jag återigen parkerade mig i soffan.

För att stilla mitt dåliga samvete över att jag inte varit ute och gått något på snart tre veckor så gick jag ändå till Ica, där jag köpte frukt, linfrön och mer choklad........



Valde en favorit denna gång bara för att kompensera den mindre goda med russin i.

Hemma igen så slog jag ner rumpan i soffan för att sen studsa upp igen.. 
Jag hade ju halvt om halvt lovat Julia att baka en kladdkaka till idag.

Klockan 14.30 gick jag och la mig på sängen med Dr Phil som sällskap och vaknade upp efter 16 någon gång av att Julia och Felicia satt i köket och gjorde läxor..

Denna dag har varit en av de tråkigaste, ingenting känns kul och jag vill bara gå och lägga mig så det får bli en annan dag, förhoppningsvis en bättre sådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar