måndag 10 oktober 2016

Ny vecka...igen!

Idag så har jag hållit på nästintill nonstop sedan jag gick upp kl 8.

Efter frukosten så gjorde jag två omgångar med molusker, hälften av dem var till vår gulliga granne "snälla farbrorn" och hans familj.

Vi har ett gult fat som vi fyller med olika bakverk som vi skickar fram och tillbaks emellan oss.

Efter det så sopade och skurade jag trapphusen ×2 och gjorde ett lampbyte i vår port.

Måndagar brukar innebära att skåpen behöver fyllas på med mat så det var bara att åka iväg.. 

Hemma hos oss blev det fläskpannkaka till lunch idag och medans den stod i ugnen så passade jag på med att packa åtta stycken flyttkartonger med kläder och skor.



Ett problem som ständigt är på tapeten hemma hos oss är vår kaviartub!!

Själv har jag lite svårt att förstå den stora uppståndelsen som detta innebär. 



Det är ju bara en kaviartub.. ja ja, det kan väl hända att tandkrämstuben ser likadan ut..

Men om de nu hade tillverkat dessa tuber i ett annat material så skulle det inte se ut på det här sättet...

När jag var i Karlstad igår så såg jag en jättegullig skylt som man bara kan bli sådär härligt glad av..



Nu ska vi avsluta denna måndagskväll med en film, Julia tyckte att vi var skyldiga henne det för att hon fått varit själv några timmar nu under tiden jag hämtade Josef  som hade varit på möte efter jobbet idag.

Så nu blir det Dirty 30.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar