torsdag 6 oktober 2016

Känner mig lat..

Ingen promenad på elva dagar, jag har bara inte haft någon lust alls..

Under den senaste veckan har jag varit lite hyperaktiv och det mesta har gått i bakning och matlagning.. idéerna har bara sprudlat och jag har till och med övervägt att gå upp mitt i natten för att testa på nya bakverk,  det som hindrat mig är att det har fattats ingredienser.

När jag inte stått i köket eller sprungit fram och tillbaks i lägenheten så har jag sett på en del serier som jag följer, mest för den avkoppling som de ger mig och den vila som hjärnan får ett tag.

Svärmor Kate har varit här på kaffe två dagar i rad och som alltid så pratar jag nästan hål i huvudet på henne när vi ses.

Det är så till och med så att jag behöver vila en stund ifrån mig själv när jag blivitensam igen😂..


Kolakakor med en touch av kokos. 


Biskvier med chokladsmörkräm. Snickerskakor som Linus beställt.

Igår såg vi förresten en skräckis som gjorde Julia mörkrädd.. 

Jag trodde först att hon skojade (med tanke på hur mycket skräckisar vi sett), men inte det inte.

Den var helt klart sevärd iallafall. 


Sleep tight!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar