fredag 14 oktober 2016

Hälja.. Yeeeh!

Idag har jag fått ett nytt intresse, något som jag tidigare förkastat och aldrig provat på.. 

Målarböcker för vuxna, herre jisses vadkul det var. Jag fick tvinga mig själv att sluta efter 5.5 timmar...

Tack min älskade Maddis för att du inspirerade mig till att prova på detta.



Jag valde en bok med mönster som jag bara älskar, Mandala. 

Här nedan så är de två första alstren som jag gjorde och jag faktiskt så är jag jättenöjd med resultatet. 




Det ska bli riktigt kul att få komma till min terapeut på måndag och berätta om mitt nyfunna intresse (som hon har tjatat på mig angående just ett intresse).

Nu ligger Josef och jag i en varsin soffa och slappar i väntan på att Madde, Julia och Linus ska komma hit på Idolmys.

Senare ikväll så kommer Simon och Camilla ifrån Norge till oss och ska stanna tills på Söndag, det ska bli kul att ses, de är så gulliga och snälla.

Ha nu en riktigt trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar