måndag 26 september 2016

Sliten i kropp och knopp.

Ny vecka och jag har nästan bara legat på sängen under en filt idag..

Dagen startade kl 5.10 då jag gick upp och ordnade gröt, kaffe och rostat bröd till Josef, Tony och mig själv. 

Idag var det dax att säga hej då till Tony för denna gången, kanske han stannar för gott när han kommer hit nästa gång.

Han har redan börjat titta efter hus och jobb här i lilla Hagfors.

När dörren stängdes efter dem så lydde jag min mans råd om att bädda ner mig tillbaks en stund innan jag var tvungen att göra mig klar inför mitt besök hos terapeuten som idag var mycket tidigare än vad det brukar vara..

Strax efter 10 så var jag hemma och nedbäddad igen..

Och där låg jag nästan hela tiden fram till kl 18 då jag slängde ihop en köttfärspizza..




Kvällen har tillbringats på rygg i soffan.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar