onsdag 7 september 2016

Bra dag idag

Idag har vi haft en underbar höstdag i Hagfors med 22 grader i skuggan och klar himmel. 

I morse så fick jag sällskap av Madde på morgonpromenaden som idag blev runt "sjön". 




Härligt men väldigt varmt var det och kallduschen jag tog när jag kom hem var fantastiskt skön.



Efter lite tråkiga ärenden så mötte jag upp Madde och min äldsta son Albin vid Uvån för en lunchdate. 

Det var ett tag sedan vi sågs nu Albin och jag och kramarna värmde skönt både i själen och hjärtat.

När jag var påväg hem så kom jag på med att Josef och Julia kanske ville ha mat idag med.. 😣.


Så idag fick det bli hemgjord pizza med köttfärssås på, det brukar gå hem hos de båda.

Kvällen kommer bli lugn och kanske jag får med mig Josef ut i solen en stund mellan lämning och hämtning på Julias fotbollsträningen i Råda.

Trevlig kväll !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar