söndag 7 augusti 2016

Swich så är helgen slut..

Fredag - Lördag spenderade vi hos min syster och hennes man i Filipstad.

När vi kom dit så var grillen igång och min syster hade förberett det mesta...



Josef, Mary-Ann och Dan.

Efter en välkomstskål så högg vi in på maten... Guud så gott det var.. och en riktig fröjd för ögat var det med.






Till allt detta goda så fanns det sallad, såser, bröd och ost också 😊.


Till efterrätt serverades blåbärspaj med vit choklad, lättvispad grädde och kaffe.

Tack för oerhört god mat!

Resterade av kvällen så sysselsatte vi oss med att spela sällskapsspel, något man borde göra oftare..
Det är ju faktiskt  jättekul! 

De två spel vi hade valt för kvällen var:




Med dessa två spel så kan man ha en hur kul kväll som helst.. Lärorikt är det också. Och trots att det nu inte gick så bra för just mig med spelandet så hade jag jätteroligt.

Lördag strax före lunch så åkte vi hem mot Hagfors igen och direkt när vi stannat bilen så var det bara att kasta sig i förberedelserna inför kvällens kräftskiva tillsammans med grannarna. 




Inte heller denna kväll så svalt vi.. och även om jag åt under flera timmar så föredrog jag faktiskt  fredagens mat.

Har inte så mycket att säga om själva kvällen annat att det var trevligt men att jag är glad att det så småningom grydde till en ny dag...

En dag som har varit riktigt låg och varit besvärlig för mina inre demoner.. 


God natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar