onsdag 10 augusti 2016

Lillördag och helgen närmar sig.

Idag ringde alarmet klockan 8.00 men då hade jag varit vaken sedan länge..

Efter gröt och kaffe så var det dax för ett rejält styrkepass. 



Idag var det nämligen time för Madde att flytta in i sin nya fina lägenhet.

När flytten var klar så drog jag igång med ett kålsoppekok och en plåt med fläskpannkaka.. äta bör man annars...

Efter mat, disk och dusch så kom Åsa på kaffe en kort stund innan jag stängde in mig för en filmvilostund.

Såg Maggieś plan, ett romantiskt drama som var hur fin som helst.. 🤔.



Idag har varit en sådan där dag där jag haft en inombords rastlöshet trots att jag haft saker att gjort.. 

Ni vet en sådan där dag när man bara går och öppnar kylen och skafferiet i hopp om att där ska finnas något som dämpar det där rastlösa suget som finns inombords.

Jag har ätit, ätit och ätit.. och det enda det resulterade i var gaser och magont.
(stackars Josef ) 😂.

Nu ligger jag lyssnar på ljudet av Josefs tangentbord som smattrar för fullt och undrar om vi hinner starta en film innan vi somnar för idag.

Vill så gärna se Money Monster, en Kriminal/ Drama /Thriller med bla George Clooney och Julia Roberts i huvudrollerna..

Vad kan gå fel liksom???!



Recension kommer kanske imoron. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar