fredag 26 augusti 2016

Läkarbesök..

Idag så var det dax det där läkarbesöket tillsammans med försäkringskassan och min terapeut. 

Ett bra besök men också ett besök som fick hela mig att smältas ned till en liten tårfylld geléklump där i hörnet som jag satt..

Läkaren ställde frågor som ingen gjort förut och nya sanningar kom fram..
Jag är ju där för min egen skull och då finns det bara ett alternativ.. ärlighet!

Jag ska tillbaks om 4 veckor och då ska vi se vad provsvaren resulterat i och så har jag ett besked att lämna...

Mer om det kommer med tiden.

Dagen har varit till mestadels riktigt låg.. jag har befunnit mig i ett slags vakum, ett vakum av själslig smärta och djupt mörker. 

Som tur var så vände det under kvällen som det så ofta gör... Yeeeh lycko mig!




God natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar