söndag 28 augusti 2016

Beslut..

Från och med idag så har jag bestämt mig för att säga helt nej till alkohol...

Gårdagskvällens underbart goda middag med en mörad ryggbiff som Nicklas och Gabriella hade med sig ifrån gården intill där de bor avnjöt jag med lite rött vin.. 

Resten av boxen slängde jag bort..



Vi hade en riktigt trevlig kväll igår Josef och jag... tillsammans med Julia, Nicke, Gabbi, Roger och Harley. (å Johan som oxå dök upp efter en stund ).

Ni är hjärtligt välkomna åter!



Nicklas och Harley. 

Lite senare på kvällen så drog alla utom jag iväg till Parken där Eddie Meduza lever spelade.. (Jullan gick till Linus).

Själv är jag alltid för trött för sådant där... så jag stannade hemma och röjde undan och diskade innan jag tvärsomnade som em liten griskulting.




Idag så har vi tillbringat största delen av dagen tillsammans med Josefs son Simon som flyttade till Karlstad i Fredags för att i morgon starta sina studier på Universitetet där.

Tycker det känns jättebra att han kommit lite närmre Hagfors nu..

Imorgon ska jag gå upp tidigt för att stå först i kön till labb så att proverna som läkaren ville ha blir tagna..

Jag tycker verkligen inte om nålar och jag vill helst behålla mitt blod för mig själv.. men det hjälps tyvärr inte. 😨


Tack alla inblandade för en  fin helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar