tisdag 19 juli 2016

Tisdag.

Natten till idag Tisdag så har jag inte sovit ett endaste dugg.. 

När klockan slog 8.00  så gav jag upp.. 

Då gick jag upp och satte på kaffe i min ensamhet medans Julia och Emil fortfarande låg och sov som skönast.

Uttråkad och rastlös som jag så lätt blir så satte jag igång med att förbereda dagens lunch.. Tacos!
Och idag så fick vi sällskap av Josef och två arbetskamrater till honom.. trevligt!

Emil och jag har gjort oss två kortare promenader och en cykeltur under eftermiddagen.. ett glassköp hann vi med oxå innan det var dax för honom att åka hem igen. 

Det var härligt att få ha honom här över natten.. det var nästan 7 månader sen sist.

Josef och jag gjorde oss ett försök med att se en film under kvällen men gav upp och tog oss en kvällspromenad istället.


Underbart vackert 🤗

Under vår promenad runt Hagfors så fick jag en plötsligt lust för att plocka svamp.. så när klockan var ca 21 så satte jag mig på cykeln och trampade ut i skogen.

Om jag hittade någon svamp?  Nej!

Men jag fick mig en motionsrunda på två mil bara sådär på kvällskvisten 😉. 

Det var min Tisdag det... ganska stillsam och tråkig men ändå bra.. Nattinatt!  😴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar