måndag 18 juli 2016

18/7 Måndag.

Idag så var planen att gå upp kl 7, äta frukost, ta en promenad, duscha, handla och sen till terapeuten.. men det blev så att jag gick upp 9.30, åt frukost, duschade och sen till terapeuten. 

Det blir ju inte alltid som man har tänkt sig. 

Under tiden som jag var på VC så åkte Madde iväg för att hämta Emil som skulle firas av oss idag.

Tack för att du ställer upp Madde!

Strax efter kl 12 så satt vi i bilen påväg till Karlstad.. Emil, Julia och jag. 

Vi startade med lunch på Bergvik. Det är så himla bra när alla kan välja vad de vill äta men ändå sitta tillsammans.



Mitt val blev..... Cesarsallad!

Efter vi ätit så var det dax för oss att prova på den nya piratgolfen som ligger vid Lidl/Kroppkärr. Det kostade 70 kr per/vuxen och 50 kr per/barn och det fanns ett tillhörande glasskafé där med bra priser.





Efter att ha spelat våra 12 banor och ätit oss mätta på glass så åkte vi iväg för att köpa med oss jordgubbar innan vi hämtade upp Josef som slapp åka buss hem idag.

Väl hemma så blev det födelsedagstårta tillsammans med Emil (såklart).. och Julia, Linus, Josef, Kate och tillslut Madde som hade varit och tapetserat på sin lediga dag.



Kvällen avslutades med en film som iallafall jag tyckte varrolig och bra.. 

Tror de andra uppskattade den också 😉.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar