torsdag 21 juli 2016

Funderar..

Har väl egentligen inte så mycket att säga om de sista dagarna annat än att jag har varit rastlös, uttråkad, trött och sugen på något gott hela tiden.

Ni vet säkert hur det är när man går och tittar i kylen, frysen och skafferiet konstant, trots att man är väl medveten om att det bara finns de gamla vanliga basvarorna kvar hemma.. 

När man till och med ätit upp den där äckliga mörka blockchokladen i brist på annat.. Precis så har det varit.

Fördelen med att vara rastlös är att cykeln har fått rullat några kilometer extra för att hålla mig vaken och sysselsatt.. 

Inget ont som inte har något gott med sig sägs det ju 😉.

Igår fick jag ett uppdrag av min man.. 

Helt bara sådär så blev jag ivägskickad på en husvisning.. och måttligt road så tog jag med mig Jullan för att ta en titt..

Jag blev helt förälskad.. så redan efter två timmar så hade jag renoverat, möblerat och flyttat in (i min skalle då).

Vem vet vad som händer framöver.. den stora frågan är.. lägenhet eller hus?


Det blir något för oss att fundera på det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar