söndag 3 juli 2016

Snabbgenomgång..

Startade dagen med ett strålande humör efter 11 h sömn. Full fart Lördag, Yeeeh! 



Efter att ha sprungit runt som en osalig ande här hemma på förmiddagen så åkte jag iväg och handlade inför kvällens dessert... Budapestlängd 🍰. 



Idag har jag sprungit fram och tillbaks till tvättstugan och däremellan bakat, städat och fixat här hemma, men... 
Jag har inte tagit någon promenad idag heller.  😴

Josef har sysselsatt sig med gräsklippning under flera timmar idag, själv låg jag och läste en stund innan vi skulle bort på middag till Lars & Malin.



En jättegod kräftsoppa fick vi till förrätt.


Och en underbart god lax till varmrätt. 


Tack för ikväll Josef, Malin och Lars.


Lördagen har varit jättebra och fyllt av trevliga människor  och olika fantastiska smakupplevelser.

Nu ska jag läsa några kapitel till ur: Svara om du hör mig.. Så bra bok!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar