måndag 4 juli 2016

Ny vecka nu då..

Hela söndagen så sov jag, nästintill iallafall.



Under eftermiddagen/kvällen så var vi ute med Julia och övningskörde. 
25 mil blev det på ett ungefär och en massa träning på stadstrafik i Karlstad.

Är grymt imponerad av denna tjejen!



(smygtaget foto)

Idag är det Måndag och ny vecka och jag startade den med att sova till kl 9.45.. Vad blir det?!!!

Utvilad är jag iallafall och det är ju bra. Efter frukost så tog jag en liten promenad, första på 4 dagar och det var dessutom en lugn sådan.

Pigg som jag är så spinner hjärnan på och lusten för att laga mat infann sig. 



Idag ska det bli en enkel kycklingsallad hemma hos oss.

Grillad kycklingfilé tillsammans med tomat, gurka, sallad och ananas och till det en pastaröra med vitlök.

Receptet på pastan:
4 portioner fullkornsfusilli.
4 dl gräddfil.
1-2 msk chilisås 
Salladskrydda
2 finrivna vitlöksklyftor.
Blanda allt och låt stå kallt.

Att det blev just den här varianten av sallad var enbart för att i vår familj finns det vissa som inte äter majs, lök, svamp lr fetaost som också är gott att blanda i... 😉

Även om jag är pigg och utvilad och har humöret uppe så känner jag bara för att vara för mig själv.. antisocial dag idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar