lördag 2 juli 2016

Bra dag.

Idag studsade jag upp.. Som vanligt så satte jag på kaffe för att sen gå och bädda.. och precis när jag sen hade gjort mig två mackor så var kaffet klart.

Efter frukost så fick jag en sådan lust för att städa.. och efter det så slängde jag ihop en hög med pizzabullar och chili con carne med ris.. här ska ingen gå hungrig iallafall, det kan jag lova 😉.



Grovriven Edamer..


Köttfärsfyllning och skinkfyllning.

Efter att ha ruschat på som en tok hela förmiddagen så la jag mig till rätta för att påbörja nästa krimbok av Ninni Schulman.. "Svara om du hör mig"....

Idag är det dag nummer två utan promenad.. jag tänkte att jag skulle testa mig själv under iaf en vecka.. kanske två.

Eftermiddagen spenderade jag tillsammans med Malin... å herregud vad det bubblade ur mig. 

Tycker faktiskt lite synd om henne.

Väl hemma igen så förskönk jag mig i min älskade bok.. vad ska jag göra när denna är utläst. En evighets väntan på nästa bok som kommer ut till hösten.

Nattinatt alla vänner och bekanta 😴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar