torsdag 30 juni 2016

Bloggeri bloggerá och kärt återseende..

Gårdagskvällen blev hur fin som helst tillsammans med Josef, Madde, Julia och vår vän Johan..



Tack för en superbra kväll mina kära!

Idag då, vad har jag gjort idag då? Hmm..  Jag har sovit, läst, städat trapphusen, läst och sovit. Under senare delen av dagen så åkte vi iväg på PIP i Karlstad tillsammans med Johan och Wilma. (så söt tjej btw)..



Vi åkte hem rätt så tidigt eftersom vi hade med oss Wilma 10.5 år.. och påväg till bilen så träffade jag på fina Camilla..

Åh vad jag saknar denna superpinglan. 

Gladare och energiskare människa finns inte på denna jord.. Och som alltid när jag möter denna snygga bruden så ser jag ut som hell! 

Å hon säger.. Va snygg du är!!

Idag tex.. så hade jag på mig mina fritidsbyxor, var osminkad, oborstad i håret och kände mig hur ful dom helst!

Jag lovar Camilla, att nästa gång jag åker till Karlstad så hör jag av mig... 
Det har gått alldeles för lång tid nu..

Nu har vi kommit hem, matlådorna tills imorgon är gjorda och nu jag längtar verkligen efter att få krypa ner brevid Josef och somna in.. kanske, kanske han killar mig på ryggen en stund om jag har tur 😉.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar