torsdag 2 juni 2016

Torsdag...

Vad har jag gjort idag?

Tog mig en liten sovmorgon till kl 8. 
Efter frukost så blev det bara en liten promenad på 45 min idag, tänkte att det får räcka.

Möblerat om och gjort lite extra  plats på balkongen har jag gjort... gasolgrillen fick flytta på sig och fick ta plats nere i garaget. 

Sen har jag fixat lite med bilen och stekt en hel hög med pannkakor till mina döttrar så de inte skulle svälta under tiden jag gjorde mig en tur till Karlstad för att köpa en byrå till Jullan..



När jag ändå var i "storstan" så passade jag på med att göra ett litet studiebesök på Josefs arbetsplats och ooooops.. det råkade precis vara em-kaffe just då 😉. 



Biskvier bjöds det på idag 😇.

När vi kom hem nu på kvällen så har vi packat i ordnining motorcykeln inför morgondagens tältövernattning i det fria. Nu blir det iofs bara fredag till lördag pga att vi är uppbokade resten av helgen..... men härligt ändå. 

Håller tummarna för att det fina vädret håller i sig hela helgen och lite till  🌞.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar