lördag 4 juni 2016

Helg...

Igår, fredag så hade jag fullt upp och när jag äntligen var på vinnarsidan så kom posten med ett brev som slog ner mig längre än vad jag kunnat förutse..

Ska det aldrig ta slut??

Strax efter lunch så sate jag mig på bussen för att möta upp Josef efter jobbet på Karolinen.

Sen bar det av på motorcykeln.. åhhh vilken fin dag och kväll vi fick.

Eftersom Bmw'n skulle in på service under lördagsmorgonen så tältade vi en natt vid en underbart vacker sjö (lr fjord) vid Glasskogen  (Glava/Arvika).





Näcken i egen hög person 😉

Idag Lördag när vi kom hem så fick jag en liten surprise.. 
Vi var dubbelbokade, så Josef fick åka själv på ett årsmöte och jag (+Madde) fick komma på grillat hos grannen.

Efter mkt god mat, dryck ock dessert så ligger jag  nu och jäser som en uppsvälld säl i sängen.. trött, tröttare, tröttast! 

PS. Har du en motorcykel, fyrhjuling etc så kan vi verkligen rekommendera Roger Blunk som har Eurospeed i Glava. 
Trevlig man med ett superbra bemötande och otroligt duktig på det han gör. Rekommenderas varmt 😇 DS. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar