tisdag 14 juni 2016

On my way up. .

Måndagskvällen blev bättre än den ångestfyllda dagen..

Julia verkade nöjd efter sin första dag på sommarjobbet i Torsby, det känns bra!

Under kvällen så såg vi en thriller och som alltid när man väljer en film med skådespelaren A.H så blir man nöjd..



Sen vill jag bara skryta om min underbara man som förstod mitt lilla budskap när jag skickade en bild på de mest perfekta byxorna jag kan tänka mig. Tack älskling för att du är så observant 😜. 


Dessa är nu påväg hem till mig 😍.

Idag har jag vaknat energifylld och glad.


Promenaden blev gjord, matlådor är gjorda, tvätten är snart klar och jag har äntligen köpt mig en ny bok. 👏


Så nu sitter jag på balkongen med min lunch och den nya boken och bara njuter.

Ikväll är det fotbollsmatch i Ekshärad som är inbokat. ⚽

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar