måndag 13 juni 2016

Bra söndag.... måndag.

Igår gick det väldigt segt till en början, men efter en promenad och en dusch så kvicknade jag till.. 



Sen hade vi en helt fantastisk dag på motorcykeln.. 

Det finns så otroligt många fina vägar som går genom vårt vackra landskap Värmland.

Klockan hann att bli rätt så mycket innan vi kom tillbaks hem.. och för mig var det bara att dra igång med att steka pannkakor så att Julia skulle slippa svälta på jobbet kommande dag 😜...



Efter mat och disk så var vi sugna på att se en skräck/thriller och vårt val föll på Cell.. ett gemensamt beslut.

Fy vilken dryg, konstig, seg och tråkig film 😴 (jag och Julia gick och la oss).

Måndag morgon.. idag ville jag verkligen inte vakna. Jag låg länge och hade en inre dialog med mig själv om hurvida jag skulle gå upp eller inte.

Dagen har gått på halvfart och någon promenad har jag inte kom mig för alls.

Hoppas och håller tummarna för en bättre kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar