söndag 5 juni 2016

Söndag..

Vaknade i morse och var fortfarande mätt.. Jag som brukar vakna redan vid 4 tiden av att jag är hungrig, åt inte frukost förän vid 12 snåret.. Va blir dä?


Humöret har varit lite labilt idag men stabiliserade sig på eftermiddagen som tur var.




Fick lite blommor över som jag satte ut i en kruka på trappen.. 
Ska bli spännande att se hur länge de får stå orörda 😉..


Under eftermiddagen så har vi grillat på baksidan av huset tillsammans med familj och några goda vänner. Det blev en lyckad kväll... å jag är lika proppmätt idag som igår. 





Lite av maten jag gjort..


Sötaste grillgästerna..


Vi hade förmånen att få ha privat liveunderhållning under kvällen...

Dessa två godingar hade ett flertal dansuppvisningar för oss. Tack! 😁



Josef spexar till det med ett dyk över mamma Kate.. Smidig min man!

Ett stort tack för idag vill jag ge till alla inblandade.. Josef, Julia, Madde, Linus, Åsa, Janne, Kate, Jörgen, Lars, Malin och småtjejerna.. Tack och god natt 😴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar