onsdag 29 juni 2016

Bokmal..

Igår så var själva dagen sådär. Fråga mig inte varför, för det finns inget svar.

Efter lunch så började jag läsa ytterligare en bok av Ninni Schulman..


Det är verkligen så avslappnande att få drömma sig med in i bokens värld. 
Att få stänga ute allt runt omkring och bara vara.

På kvällen så drog Madde och jag iväg till goa Hanna i Uddeholm. Hon hade fått besök av Piia ifrån Kopparberg.. och då var jag ju bara tvungen dit för att säga hej.

Jag har ju hört namnet i över ett års tid nu så det var ju på tiden att vi träffades.

Det blev en trevlig kväll med mycket prat och skratt.. men de där oststjärnorna tycker jag du ska reklamera Piia.. 
Måste ha varit något fel på dem 😉.



Idag vaknade jag glad och energisk. Så efter frukost så tog jag mig en power walk där jag till och med slog mitt rekord på hastighet per kilometer Yeeeh!


När jag sen kom hem och hade duschat så försvann all lust för allt som jag tänkt att göra idag.. 
Det blev inget annat än läsning och middagssovning, vilket resulterade i att jag i kväll kan slänga mig in i nästa bok 👏👏👏.




Nu önskar jag alla en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar