torsdag 12 maj 2016

Woop Woop!

Vad har jag gjort idag då...?

Började dagen som oftast.. med en morgonpromenad.






Efter en dusch och lite lunch så var det dax för mig och Julia att åka till Karlstad.. 
Först för lite shopping och sen på kurs.




Nu är det ju så att jag varit på en handledarutbildning förut och den var bara så tråkig och långdragen som helst, så min motivation var ju inte den bästa inför denna kan jag lova.. jag såg redan innan framför mig hur jag skulle få krypiningar både här och där..och med en massa gäspning som följd. 



Men!!!!!

Till min stora förvåning och glädje så blev jag riktigt positivt överraskad idag. Trafikskoleläraren gjorde det hela riktigt bra intressant.. Härligt!

Så nu är handledarutbildningen för mig och Julia gjord.  Syntest ett är klart och alla ansökningar är gjorda och betalda.

Och nu till något helt annat...

Jag som har varit en trogen Löfbergslila kaffedrickare har nu fått en ny favorit..


Lidls egna Bellarom Gold.. 

Nu är det snart Fredag och jag håller både tummar och tår för att solen ska dyka upp även i morgon och gärna resten av helgen såklart. På Lördag så ska vi på bröllop och då vill vi ju gärna ha solsken... även om det nu ska bringa lycka med regn.

Nattinatt gott folk och sleep well 😴😴😴.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar