onsdag 11 maj 2016

Bara lite ångest

Idag så har jag gått lite på high speed.. 

Dagen startades med en promenad, som iofs blev lite längre än planerat..



Som vanligt när jag får för mig något så verkar det för stunden som en jättebra idé...

Jag kör alltid all in utan betänkligheter när jag för mig något. Och just idag så fick jag för mig att ta en genväg igenom skogen.

Så jag traskade rakt in på en stig och tänkte.. om det finns en stig så har det gått någon där förut.. vilket innebär att jag borde komma ut någonstans iaf.

Å visst var det så!

Efter 1 h 20 min så kom jag tillbaks ut 200 meter ifrån där jag gick in.. Enligt min beräkning så skulle jag kommit ut i typ Abbortorp/Malta.. Så blev det ju inte då.

Men jag fick en långpromenad och några fina bilder iallafall 😉.







Efter den här turen så trodde jag att jag skulle vara trött.. men nej då!
Jag har sprungit runt som i ett gehuu hela dagen.

Avslutade kvällen med ett deep talk och en chipsskål tillsammans med min underbara man i väntan på att Julia skulle komma hem igen. Nattinatt!



Det ska va gött sa grisen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar