fredag 20 maj 2016

Tråkig Åsa

Idag är ingen bra dag.. Vill helst bara ligga och glo rakt upp i taket, vilket jag i stort sett faktiskt gjort också.. sånär på några tvättstugebesök.

Suck,  pust och frust.. Utan att jag vet varför...

Har inte tagit någon promenad, inte dammsugit, inte har jag gjort någon större ansträngning i köket heller. Kall korv med bröd och ketchup på förmiddagen och en matlåda med rester till middag (spagetti med baconvitlöksostsås).

POSITIV JAVISST!

Å jag tänker då inte gå ut på någon sketen marknad heller för den delen!




Just nu vill jag bara att Josef ska komma hem från jobbet och bara krama om mig..

Det finns massor av timmar kvar av denna dag och jag känner att det är dax att jag bestämmer mig för om jag ska ligga här och bara vara låg resten av dagen eller om jag ska göra ett försök med att rycka upp mig.

Det blir ju inte roligare än vad man gör det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar