söndag 22 maj 2016

Blääääää

Helgen har varit helt okej.. varit låg men det har väl fått gått bra ändå.

Fredagen bara var som den var....

Lördagen var rätt så bra förutom vurpan vi gjorde på Hd'n i Karlskoga påväg till Networks mc-träff som var i Odensbacken utanför Kumla (15-års jubileum).




Lägg märke till min skottkärreinnerslang som jag har som rumpstötdämpning.. 😂



Underhållningen..

Idag har det varit riktigt lågt. . Irriterand på allt och alla, å inte vet jag varför.. allt har ju varit bra lr?!

Madde och jag har sett på film och ätit popcorn medans Josef och Janne gjorde sig en Karlstadstur nu på kvällskvisten.



Dålig så den blev bra.. mkt skratt blev det!

Tack gode gud för att det är måndag och terapeutdag imorgon..

På återseende mina vänner och bekanta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar