torsdag 19 maj 2016

Kärlek

Bloggade inget igår, jag hade nämligen fullt upp med allt och ingenting.

Jag ska säga er att jag är så himla glad för att jag har min man. 

Han är snäll, ödmjuk, kärleksfull, omtänksam, påhittig, rak, lite galen, fantasifull, förstående, händelserik, nyfiken, våghalsig, äventyrlig och ställer alltid upp ❤. 

Men jag kan även säga att han ibland retar gallfeber på mig med sitt naiva sätt att hantera en del saker.

För Josef så finns det inga problem, bara lösningar.. han ger gärna komplimanger och jag känner mig värdesatt och älskad. 

Jag är en person som vill ha lugn och ro men ändå en massa äventyr och utmaningar. Det får inte gå för lätt och jag vill vara självständig... så därför passar "vi" mig helt perfekt. Love U ❤. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar