måndag 9 maj 2016

Solen har gassat..

Startade denna vecka med att ta sovmorgon.. 

Fast det är klart, kl 5.40 så körde jag Josef till bussen då han inte kunde gå när han gick upp i morse.  

Han hade fått en inflammation i sitt ena knä.. 😬

Först så tänkte jag ta mig en tidig morgonpromenad men tänkte att, jag lägger mig ner em liten stund till.

Vaknade gjorde jag en bit efter k 9.. Himmel så skönt det var att få sova!

Måndag = Terapeutbesök 

Idag handlade samtalet om prestation, krav, ångest, ilska, viljan att vara till lags och rädslan över att misslyckas.




Underbart väder och fin miljö.

Största delen av dagen har jag tillbringat med Madde.. som jag inte sett till så mycket under helgen som varit.


Vi har lunchat i det gröna...


Och mått gott på balkongen..

Vi har tagit en oss skön kvällspromenad på 60 min i skogen.. 🌞

Under dagen så var det alldeles för varmt för att röra på sig mer än nödvändigt.


När jag kom hem så belönade jag mig själv med en sådan här smarrig sak.

Nattinatti gott folk och sov så gott 😴😴.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar