söndag 8 maj 2016

Josefs dag..

Idag var det verkligen ingen vanlig dag, för det har varit Josefs 40 års dag 🎂. 

Det har varit en lugn och fin dag med familjemiddag på Zolboo's.. åh vad jag älskar deras Sushi 😍...

Efter maten så blev det kaffe och Budapestlängd hemma hos oss... 






Tårta är gött 😁..

Dagen har även bjudit på en del mc-åkande, både på Bmw'n och Hd'n... å jag måste bara säga att... himmel vilken ful gulglittrig hjälm jag har 😂.



Min älskade fina man ❤


Fredrik provkörde och såg ut som ett litet  barn på julaftonen.. 😉


Under kvällen så gjorde vi oss en tur till Kaj och Dan.. Trevliga karlar (gubbar) btw 😜.

Nu har vi kommit hem, fått i oss lite kvällsmat och det ska då inte dröja innan jag stänger ner de blå för idag.

Tack så mycket för denna dag alla inblandade goa människor och jag hoppas innerligt att du är nöjd med denna dag/helg min älskling  ❤.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar