tisdag 17 maj 2016

Glad men ändå...låg

När jag la mig igår så hade jag förväntat mig att vakna upp till regn.. lr iaf en mulen himmel.. Men det som väckte mig var doften av stekt korv.. Julia tyckte att tydligen att korv med bröd var en bra start på dagen.. och varför inte? 

Till min stora glädje så upptäckte jag en klarblå sky utanför fönstret när jag gick upp för att starta kaffebryggaren..





Vilket innebar att jag fick en jättefin morgonpromenad runt Hagfors 🌞.



En varm sådan kan jag lova.. 

Annars idag har jag sysselsatt mig med tvättstugan, matlagning (lax, potatis och citronsås), en middagslur, småplock här hemma och fotbollsmatch.

Exär vann med 14-0.. Bra kämpat F 15-16!

Varit lite låg idag utan anledning som vanligt.. Men det är ju så det är.. mitt mående.

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter som jag tänker gå in i med förväntningen om att det kommer bli en kanondag.

Nattinatt gott folk 😴..

Förresten.. Jag träffade på yngsta sonen som hade prao på Altans idag.

Underbart att få krama om honom ❤..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar