måndag 14 mars 2016

Rätt val..

Nu har det gått sex veckor sedan jag förstod att det inte är min uppgift att göra alla andra glada och nöjda.. 
Och absolut inte på bekostnad av mig själv.

Jag tvingade mig själv att säga: 

Nu får det banne mig vara bra.. 

Jag kan inte ställa upp på det här längre.. 

Jag måste sätta mig själv främst.




Take it or leave it!!

Det var ett av de topp tio bästa beslut jag tagit i mitt liv. Och att det har resulterat i en slags inre frid från yttre påverkan.

Till en början så var det svårt att slappna av. Var så rädd för att bli förrådd, undanhållen och ljugen för.




Jag har så mycket att vara tacksam för.


Och det är det som jag ska lägga mitt fokus på i fortsättningen. Jag ska försöka allt jag kan för att se lösningar och möjligheter i allt. 

Jag ska arbeta med historien men se framtiden. 

Jag ska försöka hitta något bra i alla lägen.

Jag ska satsa på mig själv och de människorna som lyfter mig och gör mig gott.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar